fredag: bada badhus, få för mkt av allt & å som i ångest

Usch hej bloggen min!
Mår inte på topp idag! men jag kan ju bara skylla på mej själv så,
Går dagen började jävligt bra, Säll & jag åkte in till stan, åkte nykelpigan i 33min (exakt) med massa söta tanter för att komma till badhuset (vem orkar gå nu för tiden?) vi åkte igenom hela Nyköping till & igenom platser som gav mej & Säll flashback "/
Iaf vi kom fram till badhuset, badade & plaskde, simmade typ 5 längder eheh (a), bubblade massa bubbelpool & blev rädda för läskiga gubbar!! Efter allt bad & spaning efter den snygga (enligt säll) badvakten så gick vi & solade solariuuuuuuuum! [x] Chek! nu har jag solat solarium för första gången, en sak mindre på min to-do-list! :D
& vet ni? jag fick inte sällskräck som jag trodde att jag skulle få, men jag tyckte ändå de va läskigt för jag inbillade mej hela tiden att de skulle komma in nån, fast jag visste att de var helt omöjligt för jag hade ju låst! Men jag inbillade mej de iaf & sen inbillade jag mej oxå att glaset/plasten(?) som man ligger på skulle bracka ihop så jag skulle hamna på alla miljoners lysrör (som förresten är av märket Philips) & hela jag skulle brännas till döds!
Men inget av de där hände ju som tur var!

Efter solturen, bytte vi om etc etc, raggde upp en stadsbuss, snackade engelska hela vägen, käkade lunch på Rhodos (staaaamis we are!) & sen tramppade vi runt lite på stan, köpte en tröja på gina, drog alla dom bästa replikeran från The Hills: - It wasen't Brody, it was you!! etc (vi är helt beroende av allt som har med The Hills att göra just nu^^)

Sen drog vi hem till Josse, där fixade vi oss, kollade på massa skit på MTV & sen började vi pimpla lite.
Vid typ 7 kom allt folk & sen gick allt bara utför! Hjälp, vad jag har ångest idag, jag kommer inte våga gå till skolan lr röra mej i Näve längre, för alla kommer tracka mej! Jaja kul hade vi fram till dess att jag började må skit!

Jag & Säll i provhytten på gina

Tess & Challe

Josses bror Linus, Linus flickvän Joline & Josse

På lördagen, idag alltså, så vaknde jag sjukt tidigt, halv 6, av att Säll gick på toa & att Skrollan började jama som en tok! Lyckades somna om igen, men sen skulle vi upp igen, Säll skulle ha träning (good luck with that!) kl 10 & den ända bussen som gick innan kl10 var 7.19 bussen (tror att den gick då iaf, hade inte så stor koll på kl!) Så vi samlade ihop våra grejer & traskade igenom öster & väster till bussen. De tog ett tag men fram kom vi iaf.
Bussresan tog en evighet & jag mådde skit! Väl hemma i Näve cyklade jag hem (å de var ett äventyr i sej)
Kom hem, men kunde inte sova, gick ner, läste tidningen, pappa kom ner & började koka ägg. (blä) Jag försökte bete mej normalt & gå straight , bestämnde mej för att försöka sova iaf, la mej i sängen & sov fram till kl 12! Tack för de!

Ja & nu sitter jag här, vet inte om jag är hungrig lr om magen bara är tom, för de känns helt werid!
Är helt död & mår inte 100, men ångesten har börjat lakt sej liten iaf, that's goood!


Ikväll tror jag att jag ska stanna hemma & titta på Mellan, lr kanske åka till nån sötis i Näve & kolla där ist!

puss så länge♥

Kommentarer
Postat av: säll

It was great! :D

mår inte lika bra idag dock, och träningen var en upplevelse kan man säga.



taaaack för en bra fredag!

<33

2009-02-21 @ 19:30:13
URL: http://sleepwithyoureyesopen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0