| the | end | of | the | day |



Nu är de bara 1h kvar på den här söndagen som också råkar vara andra advent. Snart Julafton. Denna helg har varit bra, har ägnat nästan all min tid med mej själv & vi ha kommit bra överens faktsikt. Härligt! I fredags lekte jag med Lilla S & Lille längesen sist. Jag & Lille hade mkt retandes & busande att ta igen så slogs mest & hade kittel-krig, tur att man inte är kittlig vilket Lille upptäkte till sin stora besvikelse^^ Jag & lilla S hade en liten konsert tsm, vi sjöng min låt "she will be loved" &  "mammas gata" fint som snus.

Efter att äntligen vikt klart alla kläder som legat på golv så länge & lakt dom til rätta ska jag nu ta & nanna kuden. Imorn är de ny vecka & måndag. Stressa klart med projket arbetet & ett besök till tandis står på agendan. kul. Natti ♥


Tryck på bilden som är mkt gammel men fin, så hittar ni en mkt mkt suverän låt som jag knarkar just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0