| fast | life |


I fredags hade jag min Säll här hemma på besök. Hon kom åkandes i lilla bilen sin, vilket hon nu får göra utan att ha överkörnings-skylten bak på, då hon fick sitt efterlängtade körkort i veckan. Hurra! Vi gjorde brasa, eller försökte iaf, åt lussebulle, skrattade åt alla fula i skolkatalogen (mohahahha), drack te & lyssnade på "bad romance" såklart. Fux flux fick vi för oss att vi skulle dra in till stan & köpa julklappar så vi hoppade in & intog Nypan, ditt vi lyckades ta oss helskinnade på de dåliga underlaget. Det stora problemt brukar vanligtvis vara att hitta perkerings plats i Nyk, men vårat problem var ist att få ut en p-lapp ur automaten, men efter mkt om & men kom fick vi ut lappen.
När klapparna var färdig inhandlade & vi dreglat klart (vi hade turen att alla snygga killar var ute på stan samtidigt som oss, jackpot) så åkte vi hem till Säll & tittade på 14-15 avsnitt av sunes jul innan jag däckade i min säng hemma igen.

I måndags jobbade jag heeeela långa dagen mellan kl9-18! Det gick bara bra, men man blir ju lite psykiskt sjuk när man ståt 2h i kassan med konstant 5m lång trasslig & stökig kö! Jag passade även på att köpa en juklapp oxå - till mig själv såklart^^

igår tisdag jag söndag har jag, pappa & Becka varit en sväng till Norrköping & köpt dom sista juklapparna, käkat på donken, letat pulka till Jossan & dunkat East Fm! Himla mysigt må jag säga. I love us.

Idag måndag har jag, mamma & Becka varit i stan & köpt julklappar till kusinerna.

Just nu är jag galet trött & försöker ladda för morgon dagen då jag ska jobba från kl10-21!! Wish me luck mina frön. På tal om frön så åker två av mina finaste imorn, Lojsan till Thailand & Säll upp till ännu mera snö. Båda två kmr jag inte få se igen förns de blir 2010. suck.. I will miss you guys like crazy!! ♥

Kommentarer
Postat av: lojsis

Du är bäst och jag kommer sakna dig massor!

jag önskar dig en god jul och ett gott nytt år :D sköt dig nu! ;) PUSSS love till dig min pingla. tänker på dig.

2009-12-21 @ 23:53:18
Postat av: nillis

oj, mycket jobb! vad duktig du är :* kämpa på imorgon stackare

2009-12-22 @ 00:07:16
URL: http://conjureme.blogg.se/
Postat av: sääääääääääääll

ååh baby, I will miss you too!

"å jag är mike tyson!"

ha det toppen fina duu!<33

2009-12-22 @ 00:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0