| forest | families |


Imorse fick vi skjus ner till bussen & de var ju tur de, de va ju rena rama bambi-isen. I skolan på Hatverk satt jag & Jos & grinade/skrattade/rös framför youtube hela förmiddagen innan vi åkte hem vid kl12, fett anträngande skoldag, noot, men destu mer onödig.
När jag kom hem till Näve var de bara att börja traska hem då jag inte hade en cykel att trampa hem på. Men fast att jag höll på att (var är min pläääd?) frysa(er ju) knääna av mej, då jag bara hade ett lager strumpbyxa på mig, så var de hemskt mysigt att gå genom skogar med massa snö täckta grenar & tänka på ingenting. Kom på nu att jag nog inte ägnade en enda tanke på varken b, i. High five BB!

Imorn slutar jag redan kl11.20 hurra hurra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0