| 5 | december / frukost-snack | & | annat | svammel |


Det är på helgen som jag får i mej nåt på morgonen som jag faktiskt kan kalla för en riktig frukost. På vardagarna slänger jag i mej en kopp oboy i farten, då min mage inte är så sugen på något överhuvudtaget när kl bara är 6. Idag bestog min frukost av de ovan. Eller frukost förrsten, kl var ju 13 när jag gick upp så de var ju mer lunch. Just nu sitter jag fortfarande i långkalsonger & morgonrock, precis som alla andra helger förmiddagar.

Utanför är de kolmörkt vilket de varit precis hela dan. Pappa tänder en brasa & mamma förbereder lussebulle-degen, så snart är de dax för att äta lite deg & göra hjärtan & katter av den gula degen. Åh vad jag är galen i lusse-deg! ♥

Kommentarer
Postat av: Lojsi

Sikken mysig dag, och gud vilen god frullee! :D

ses snart? <3

2009-12-05 @ 16:36:55
URL: http://onemonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0