| 3 | december | saco-mässan |


Lite bilder från dagens besök på Saco-mässan i Älvsjö (sorry för den taskiga kvaliten). Dagen har faktiskt varir riktigt rolig & givande. Vi har sprungit runt & tagit grattis grejer, godis & helium-balonger hela dan! Fick även våra naglar lackade av några tjejer som gick på manikyr-kurs, sjukt skönt att nån annan pysslar om ens naglar för en gångs skull. Vi tog såklart en hel del intressanta broschyrer oxå, i mina påsar fanns de mest broschyrer om textil-högskolor, make-up-kurser, mode-vetenskap, dans & musikal & en hel hög om att studera utomlands. En hel del grattis tidningar fick vi oxå från Piraja som Vecko Revyn & Cosmpolitan, vilket jag blev glad över, en sån magazin-nörd som jag är! Vi kl14 åkte bussen hem igen till lilla bajs Nypan.

Imorn blir de Hatverks-mässa i Kista
& de blir nog minst lika kul. Särskilt när Elben kommer tillbaks igen efter att ha opererat bort blindtarmen, snuttan lilla. ♥

Kommentarer
Postat av: em em em

martina, du var så duktig igår och du är så himla himla himla himla FIN och jag tycker om dig så mycket. PUSS

2009-12-03 @ 22:30:38
URL: http://ifwinterends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0