| 13 | december | lucia | snow | snow | snow |


& så vaknade man upp idag till ett vinterlandskap, på Lucia & allt. Right in time. Jag som starkt ogillar både vintern & julen blir faktiskt lycklig när de kmr massa snö. Becka är redan ute i termobrallor & gör en snögubbe, fröken snö brukar vi kalla henne. Är de nån som älskar allt vad snö heter så är de min syster de! Jag är nog en sån som dyrkar solen mer tror jag, lr våren de är my cup of tea de eller nej hösten kanske? Äsch!

Snart ska jag titta på mitt fjärde & sista Lucia-tåg denna vinter, nämligen världens finaste tärna, våran Andies & Nyköpings lucias, lucia-tåg i Nicolai kyrkan.


Dagen till ära så tycker jag att vi lyssnar på en av Red Hot Chili Peppers bästa låtar nämligen "Snow (hey ho)"
Denna låt som vi skulle ha sjungit på 9:ans skolavslutningen men icke. Denna låt som jag samtidigt kan bli lite ledsen av, då de var våran låt för länge, länge sen.

RHCP - "Snow (hey ho)"



Bild från förra årets första snö.

Kommentarer
Postat av: nillis

haha, ofta den låten :O jag har lyssnat på den hela dagen! komiskt, det måste vara ödet :O

2009-12-14 @ 00:00:47
URL: http://conjureme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0