kan jag be & få ett mirakel tack



På fredag börjar Popagande i Sthlm & jag kommer inte vara där om inte ett mirakel dycker upp. Fy fan, just nu har dom reklam för popaganda på spotify & jag blir lika sur varje gång den kommer upp. Vill så jävla gärna gå! åhhhhhhhhh! Kommer ihåg när Justin skulle spela i sverige typ 07 först i Globen, som var utsålt & sen några dagar efter i Göteborg & jag fast besluten på att jag skulle typ gå ner till Götet för att se honom, men självklart blev de inte så & jag var ledsen typ en vecka! Men jaja, får väl tänka att de är inte meningen att jag ska åka upp, att de kanske kommer hända något fantastikt på fre & lör som inte skulle kunnat hända om jag varit i Sthlm vid den tidpunkten. Ja, så är nog. Åh nästa sommar ska jag enbart gå på festivaler hela sommaren, japp så får de bli! (hjälp nu måste jag typ tjäna pengar hela vintern om de ska kunna funka!)
Men om en & en halv vecka, den 4 september är jag & brudarna & kanske killarna, upp & ser Håkan på grönan, nåt att vara glad över iaf. Fan vad jag kommer grina! Nej nu börjar tänka igen på att jag missar Markus & MGMT i helgen fan! Nej nu ska jag gå äta pannkakor & tänka på de ist! åh. fan. fitta. bajs.

Kommentarer
Postat av: emma

idag sa jag till nilla såhär: "när jag hör introt till kids, då ringer jag dig, så ger du mobilen till martina. för hon älskar väl mgmt?" puss :* jag ska dansa åt dig så får du fira finaste tovi åt mig.

2009-08-26 @ 21:36:56
URL: http://ifwinterends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0