And sing it It’s a wonderful life Never felt so alive

Igår fyllde älskade Snahr 18 år så vi var först på smörgåskalas hos honom, vilket var väldigt trevligt/mysigt & väldigt gott oxå förstås. Om jag fick skulle jag kunna äta smörgåstårta 365dagar om året! Efter att Snahr för första gången, stolt som en tupp, fått visa leg när han köpte ciggareter i konsum, skiljdes vi åt för att åka hem & sätta på oss varmare kläder, då vädret var riktigt pissigt & kallt igår.
När jag för andra gången plingade på hos Andie & hämtade henne, gick vi ner till hamnen där Lille & Snahr mfl var. Haha Snahr var redan full efter han hade blivit bjuden på några shots & en öl tihi^^ Vi tyckte självklart de var skit kul & filmade & tog kort & hade oss haha.
Efter att Snahr mkt långsamt smuttat i sej den där sista bacardi breezern som tog forever för honom att få ner då han skulle snacka om allt med alla, ^^ så tog vi en runda på i Näve innan vi några timmar senare, var tillbaka i hamnen igen, där vi käkade kebab. Efter maten fick jag självklart världens magknip, jag tror jag aldrig har varit så tyst någonsin när vi gått upp för backen vid bruket. Magen blev lite bättre när vi sa hej-då & vi gick hem till oss.
& jag var hemma i min säng exakt när klockan slog augusti.
En mkt bra, mysig & underhållande kväll med mina boys & Andie.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0