Still feel the wonderland, alice & the tick tock


3 grejer I love:
-Alice i underlandet, gjort sen jag var liten då jag såg den tecknade Alice i underlandet-filmen 5673ggr varje gång jag var hos min mormor, ska även döpa min dotter till Alice.
-Johnny Depp: finns de någon mer fantastik skådespelare i världen? nej presic, Johnny är one of a kind & av mina många stora kärlekar.
-Tim Burton: Bästa regisören of all time, hans filmer är magiska & super balla!

Så då förstår ni att jag väntar med stor spänning & förtjusning på att Tim Burtons version av Alice in wonderland med Johnny som den galna hatt-makaren ska komma upp på bio-duken! Tyvärr får jag vänta tills nästa år, men äsch, de kommer bli awsome så jag kan gott vänta ^^ ♥

Kommentarer
Postat av: saskia

HÅLLER VERKLIGEN MED!!

2009-08-03 @ 21:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0