The End's Not Near, It's Here


Hjälp. Detta är min sista sommarlovs-kväll. Imorn börjar jag 3:an
. Studenten är bara 1år away! Helt sjukt. Usch jag vill inte börja skolan, de är förjävligt att sommaren är över, jag som inte ens hunnit fattat att jag fått sommarlov & nu är de slut! Mitt sista sommarlov någonsin, om jag inte pluggar vidare sen vill säga, är nu slut. Ojoj!

Börjar kl10 imorn, mjuk start iaf något posetivt eller ja, att får träffa klassen igen är iaf jävligt posetivt! Åh HV07 in my <3
Nej nu ska jag sova! Wish me luck tomorrow mina frön ♥

Kommentarer
Postat av: sofia

jobbar du någonstans?

2009-08-24 @ 00:11:52
Postat av: Martina

*Svar: Nej Sofia jag jobbar ingenstans, tyvärr, har dock under sommaren jobbar sammanlakt 9dagar på min praktik-plats, H&M i Nyköping :)*

2009-08-24 @ 14:51:41
URL: http://allofmydays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0