Lista nr 3

Vilken svordom använder du mest?
Har tyvärr börjat säga "fitta" i tid & otid, fast de är ju inte nån svordom. Så då säger jag mest "jävla fitt helvetes jävla"
Äger du en iPod?
Yes en iPod shuffel
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
öh nej inte om jag vill ha förfrusnings-skador.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Nej, framför kameran, där passar jag bäst
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
"The Essential Michael Jackson" Rip darling :'(
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Chokladmjölk, va fel de lät, Oboy säger man ju!
Vad åt du till middag?
Kött, strips & bea-sås, usch fy fan vad jag är trött på de! Ge mig en sallad!
Kan du vissla?
Japp!
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Jag tror inte, jag vet! Men inget jag hänger upp mig på, vet ju vilka de är så, tråkigt bara att dom har behov av att göra de.
Är du blyg inför det motsatta könet?
Ja, faktikst, dom få gånger jag är blyg, de är inför killar jag inte känner.
Vilken film kan du alla replikerna till?
Typ "Grease", "Pirates"-filmerna, "Freky Friday" & "HSM"-filmerna, haha moget.
Har du gråtit offentligt?
Oj, ja ett antal gånger
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Om jag vill! Pierca mig i tungan. Tatuera text i nacken, jungfru-tecknet på insidan av foten, "Rebecka" på underarmen, mitt födelsedatum på handleden & en stjärna på andra handleden & spader-tecknet på den lilla hud-trekanten mellan tummen & pekfingret. De var nog allt just nu^^
Vad har du med dig in på bion?
Sällskap, popcorn självklart annars kan jag inte gå på bio, läsk & godis, hela köret!
Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Ja självklart, personligheten sitter ju inte i tatueringaran + att de är jävligt snyggt!
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor, ärlighet & charm med stort C (eller b...)
När sov du senast på golvet?
När jag sov hos Tönt för några veckor sen.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Inga egenligen, men typ 8-9 timmar.
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
18 stolta år!!! Krogen here i come! & nu får jag göra allt jag gjort förut lagligt.
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
ehe! ni som läser min blogg, mina sms & har msn-konversationer med mig vet att jag stavar som en kratta! så nej!
Kommer du bäst överrens med personer av samma kön eller motsatta?
Svår fråga, motsatt kön tror jag nästan.
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Ja du, de vet dom knappt själva, dom tyckte de bara var fint bara.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Att de är okey att deppa & tycka synd om sej själv & imorn kommer du må mkt mkt bättre!
Sover du på sida, mage eller rygg?
Sidan!
Vilken karaktär från en film eller serie påminner mest om dig själv?
Summer Roberts från älskade O.C
Vad är du allergisk mot?
Inget jag vet om iaf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0