Lista nr 2

- SKULLE DU HELLRE :
1. pierca näsan än tungan ?
- Tungan!! när tandställningen är bort då jävlar!
2. Vara seriös än rolig ? - Vara rolig såklart, jag är väl typ aldrig seriös^^
3. dricka röd eller grön mjölk ? - Spelar ingen roll men helst grön!
4. brinna upp eller drunkna ? - Drunkna i think
5. umgås med dina fiender eller föreldrar ? - Mina päron

- RANDOM SHIT
1. är du kär i nån ?
- Nej, inte ännu..
2. sol eller måne ? - Hjälp svårt! säger nog måne, mkt mysigare^^
3. vinter eller höst ? - Höst
4. vänster eller höger ? - Höger
5. solit eller regn ? - Soooligt
6. vaniljglass eller chokladglass ? - Vanilj

- OM DIG :
1. hur mkt är klockan just nu ? -
23:26
2. fullständiga namn ? - Martina Elizabeth Therese Mejermo
3. Vart vill du bo ? - I Sthlm eller i USA, i L.A tex.
4. hur många barn vill du ha ?- 3st. 2 tjejer & 1 grabb
5. vill du gifta dig ? - Ja, de vill for sure
6. rullar du spagetti eller skär du den ? - Skär!
7. har du ätit sushi ? - Nej, men skulle vilja!
8. lyssnar du på nu ? - "Fallen" - 30 seconds to mars
9. hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet ? - 2st & ett müslie-paket
10. humör ? - Utråkad fortfarande!

- HAR DU.... DE SENASTE 24 TIMMARNA :
1. kysst någon ?
- Nepp tyvärr
2. sjungit ? - Om jag har!
3. blivit kramad ? - Jaa :D
4. känt dig fånig ? - Haha nej inte vad jag minns
5. saknat någon ? - Ja :(
6. dansat galet ? - Nej, de var en vecka sen sist.
7. klippt håret ? - Nej senaste i juni
8. gråtit ? - Nej, skönt
9. ljugit ? - Ja. Vit lögn, typ
10. blivit kysst ? - Nej :(

- GREJER :
1. har du någonsin blivit jagad av polisen ? - haha nepp!
2. har du en hund ? -
Nej men vill verkligen verkligen ha en, men de tycks inte mina päron förstå!
3. sover du helst sj eller med någon ? - Med någon såklart, de är så tråkigt att sova ensam, men tyvärr sover jag ensam alldeles för ofta.
4. tror du på spöken ? Yes I do!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0