lasse lindh tonight yeah!


Hej bloggen min!
Har spenderat natten & gårdagen i Nyk hos & med kompisar. Kom just hem från en sväng på stan där vi käkade "frukost" på donken & köpte present till min lillasyster som fyller 14år imorn! NU sitter vi & spelar kort, lyssnar på Per Gessle haha & väntar på att klockan ska bli halv 5 så vi kan gå ner till borgorden & Typ En Festivals sista dag för att se på lilla LASSE LINDH! Efter de blir de pizza & sen Promoe! Nu ska jag vara social med dom andra små, ha en fin kväll de ska jag ha, Nilljus ska ju hitta kille till mig ikväll hahah hur nu de kmr gå! See you imorn när jag kommer hem!  ♥

ps. Lojsan ska kolla på Coldplay idag, hur grymt? ds.

Kommentarer
Postat av: Lisa

åh, vill också till coldplay.

2009-08-22 @ 23:23:45
URL: http://llisabs.blogg.se/
Postat av: madelene

lasse lindh var bra! men man hörde nästan bättre om man stog utanför, ljudet var lite mysko. hur var promoe?

2009-08-23 @ 11:19:42
URL: http://madeleneosterlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0