en|bra|torsdag|dagen|innan|en|förhoppningsvis|mkt|bra|fredag

Hej. Bra dag idag. Mkt bra dag tom. Jag gillar bra dagar. Gör du? Min braiga dag bestog av att jag & mami först missade bussen, men de gjorde inte så mkt, för då gick vi ner till Näves haman & åt glass & tittade på båtarna. Sen åkte vi med nästa buss in till stan. Där vi möte upp med Beckis sen shoppade vi en massa hela eftermiddagen & så åt vi kykling, mumsigt. Var även på H&M & hämtade min lön. 1387kr hoppade då ner i min plånbok. yeah! Jag träffade massa mysiga brudar på stan oxå, som Jozze, Fia, Emelie x 2, Sara & Lojsan (i löv you lojsis) & Kev, haha han var mitt smak råd när jag provade en klänning som sen fick följa med hem, klänningen alltså. Köpte även äntligen mina tjusiga paljett-leggings & en kjol på H&M & sen klänningen som sakt & underpants på Cubus. Hittade den perfekta höst-jackan på Åhléns oxå. Den blir nog min snart om jag får som jag vill, vilket jag får i 99 fall av 100. typ så. Sen köpte jag nog inget mer, jo en tandbortse hehe.
Imorn äre ju fredag & våran älskade Tönt's födelsedag! Yey! Tror att de blir en bra fredag, saknar min klass efter att ha varit utan dom i 2 dagar, förstår ni nu vilket helvete jag hade under sommaren när jag var utan dom i 10 veckor? gaah!

Nej nu ska jag sova, för jag börjar bli reält över trött vill jag lova! Natti natti! 1h & 40min tills du blir myndig & kvinna nu Tönt, ta vara på din sista tid som 17 nu ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0