All star baby!


Jag har äntligen gått & blivit med Converse!! De var dom som gömnde sej i paket jag skulle
hämta på posten förut med daddy! Åh äntligen är dom mina, ett par vita utan skaft (inte vita
med skaft som alla andra fjortisar har i denna stad) blev de såklart & dom passade perfekt
oxå, var ju rädd för att dom skulle vara för stora, men där hade jag tur för en gångs skull!
Pappa bara skakade på huvudet när jag visade upp dom & skrockade nåt om "hur länge kmr
dom dära vara vita då" Men jag ska ge mej fan på att jag ska ha dom vita så länge som de
går! Annars är de ju bara att slänga in i tvättmaskinen! :)
Beställde dom iaf från La Redoute & eftersom att jag hade 20% rabatt så kostade dom
endast 480kr, bra va?
Nej nu ska jag gå & vara social med Beckis & slå in lite påskpresenter tills imorn!
Kiss and spank♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0