resumé från dom senaste dagarnas blogg-torka!


I'm Back!

Hej mina frön, längesen jag skrev men nu är jag back on track igen!

Förra lördagen började med bråk så jag cyklade de fortaste jag kunde, för jag har en teori om
att om man cyklar tills man får kramp i benen så känner man inte smärtan i hjärtat, hem till N,
men jag lykades inte med att bli smärtfri, utan fick typ andnöd ist. Väl hemma hos Nilljus får
jag glad överraskning & världens chok när Tönt grabbar tag om mitt ben när jag sätter mej vid
datorn, hon hade gömt sej under skrivbordet den skiten! När choken lakt sej så kom tårarna
ist & dom slutade inte att rinna på ett bra tag. För att tänka på annat så gick vi 3 ner till
rastplatsen där Tilda & Rikard hade väntat på oss i typ 3 timmar ^^ Efter ett tag kom även My,
(ny hem kommen från NY, den skit ungen!) Anna & mina pojkar Snahr & Lille, åh mina boys
vad skulle man göra utan deras tröstande kramar lr utan brudarnas värmande ord för den
delen? Vi satt i nån timme, för sedan skulle resten hem till Henke där även Tess väntade,
men Nilljus & Tönt bestämde sej för att gå hem igen, så jag hängde på, de är ju inte varje
dag Tönt är i Näve. Vi babbalde massa skit, torkade mer tårar från mina kinder, drack massa
mumsig oboy & tog igen massa förlorad tid. Jag spenderade även natten där med en
snarkande Tönt brevid mej! - Hallå? Hallåååååå? Hallå? - va? vad är de? - har vi sakt
godnatt? - eh, ja de har vi för typ 20min! - jaha oj då, jag måste ha somnat - hmmm ja måste
varit nåt sånt.
Knas Tönt må jag säga!

Dagen efter började med ännu mer tårar men av en annan anledning men efter ännu mer
oboy så kändes de lite bättre.
Vi köpte sportlunch på konsum & traskade till svalbergsgården där vi satt i solen & fotade
varandra & dom fina fönstrerna (ska visa er sen!) Efter ett X antal timmar skildes vi åt & åkte
hem till vårat.

I måndags åt jag middag med mami på stan & sen blev vi hämtade av pappa. Vi åkte upp till
min gammla kära skola, Borgis, där vi skulle titta på min kära systers konsert hon skulle ha
tsm med sin klass. Åh dom sjöng massa bra låtar som får mej att nästan lippa & ger mej
gåshud, som tex Wonderwall, Lemontree, Hurt, The dream (sagan om ringen), Fields of gold
etc etc. Himmla mysig & fin konsert & härligt att få uppleva massa minnen från min kära
högstadie-tid!

Åh juste måste berätta om gårdagen oxå, för den var ju förjävlig! De började med H&M som
vanligt men efter att jag varit där i typ 5min så upptäker jag att den jävla fittan som jag hatar
mest i hela jävla Nyppan var där & skulle "pröv-praktisera" just denna dag! Åh jag gick runt
som ett jävla åsk-moln hela dan & bara kokade! & inte var Anna där heller så vi kunde vara
förbannade tsm, har berättat allt som den ungen har gjort förut! Men vid kl1 kom Madde &
då kunde jag berätta för henne ist & hon blev exakt lika förbannad som jag & sa massa
roliga (elaka) saker om henne mohahhaha!
Men jag lykades ta mej igenom dagen utan att bryta armen på henne, jag tyckte jag var sjukt
duktig, så jag belönade mej med en ny "innejacka", 2 par nya örhängen & en chokladkaka
efter :D

Idag är de t som i torsdag & idag har vi mest legat på en gräsmatta typ hela eftermiddagen
& så har jag haft muntligt, eng, nationela. De gick bra som fan i think!
Imorn är de f som i fredag & ännu mera nationela i eng, uppsatsen ska skriva imorn & jag
har laddat upp med en påse Maltesers ^^

Nu är de slut på detta alldeles för långa inlägget ♥

Kommentarer
Postat av: tovi

jadu martina, vi blev nog alla lika chockade när du brast ut i tårar lilla plutten.

och ja, haha, jag fattade nada på kvällen! din min när jag frågade om vi sagt godnatt alltså <3

(och jag snarkade faktiskt bara för att jag var förkyld - sådäså)



och vem är det du menar som kom till h&m :o

NU VILL JAG VETA JU



2009-04-23 @ 21:32:29
URL: http://silentfilms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0