GLAD PÅSK

 
foto tagit av Becka med hennes bläiga mobil kamera!

Hejsan mina frön! Hoppas att ni har haft en bra påskafton, de har jag haft iaf! Dagen har spenderats med min lilla familj  med + Mormor & Morfar. Vi har käkat massa massa mat (såklart) & jag blev propp-mätt redan på kallrätten (liten magsäck?) gått en liten promenix, öppnat påskägg & bytt påskpresenter, jag fick bla strumpbyxor, oändligt massa godis, HSM3 på dvd (tihi) & lite annat mojs. Åh juste de ja! Jag & Becka fick ju oxå en Ipod Shuffle av morfar (!!!) Han hade fått den när han gick i penstion av sitt jobb & hade inegn aning om vad de var för nått, men när vi berättade var de var så ville han ändå inte ha den, synd, eftersom att han inte har någon dator, så vi fick den ist¨, tihi, jag måste ha varit jävligt snäll i år! Så nu står den här brevid på laddning, naajs!

Nej nu ska jag gräva lite i min godis-påsk-påse & se på HSM3 med min lilla familj.
Feliz Pescua ♥

Kommentarer
Postat av: tovi

åh vad gullig du är martina :*

ja visst är han fin min t!

du är fin du med.

2009-04-12 @ 23:01:31
URL: http://silentfilms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0