Orange County

jag fasnade framför datorn, tittar runt på youtube på massa oc klipp såklart, vad annars?
fäller några tårar oxå
till det här klippet: http://www.youtube.com/watch?v=99hkBkg_ypc&feature=related
med låten som den här bloggen är döpt efter, "All Of My Days" av Alexi Murdoch, kom inte ihåg att den låten existerade förns igår när jag blev tipsad av dej, tack!
så jag kollade upp texten & låten idag & den är faktikst ganska bra, så den här bloggen kan vara stolt över ha ett jävligt bra soundtrack! & vad våre väll bättre än att den låten finns med i världens bästa serie i världens sorligaste & finaste sean! & jag får alltid tårar i ögonen när jag ser det klippet!

oh my! nu blev de ännu mer tårar! jag är så jävla blödig!
när dom tar studenten & då är de "speeding cars" med Imogen Heap som låten på klippet
åhh den är så fin & sorlig!
klicka här: http://www.youtube.com/watch?v=VjRtetyyKek&feature=related




Martina Mejermo - forever Summer Roberts

Kärlek♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0