So incredible, boy you make me blush

jaa du mrK du är en knepig prick nästan lika knepig som mej sj!
du fick mej att trilla ditt ännu mer häromdan & även idag.
vet inte om det är bra lr dåligt?
tack för kramarna iaf, jag har börjat samla på dom.
men enligt mej är min samling alldeles för liten just nu, jag får plats med många fler.
& jag känner när jag är nära dej att du oxå har börjat samla på kramar & ord från mej,
& jag kommer mer än gärna hjälpa dej att bygga på din samling k,
bara jag får något till min egen samling som tack för hjälpen.

tack N för att du orkar höra på mej & mina pojkar (pojke?) i mitt huvud.

♥♥

Kommentarer
Postat av: pernilla

jasså, är det nästan bara en pojke nu :D

klart jag orkar höra, jag vill höra, jag vill höra allt som gäller dig vännen :) <3

2008-09-29 @ 19:46:48
URL: http://percie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0