Helgen v.36

hej bloggen min!

helgen har varit himla fin & bra, tycker jag! (ja de rimma & de var meningen)
Fredag spenderades på hyttan (fritidsgården i näve-city) me massa söta pojkar & flickor, blev en del rita cirklar & sjunga singstar (jag vann, jag vaaaann:D) nilljus kom sen förbi, så hon jag & lilla lille drog ut en sväng. Vi var väldigt duktiga för vi skiljdes åt kl 11 & åkte hem till sängen, vi har nog aldrig gått hem så tidigt!
Lördagen var himla mysig den me, lilla familjen var hos lille hela dan/kvällen/natten, hans päron var i Falun så vi levde rövare, åt pizza, babbla skit, myste, garva ihjäl oss, såg på hjälp, fotboll & kill bill mm, spela trummor & GH mm mm! tyvärr så kan visa personer inte bete sej som folk ibland utan anledning & gör du att folk blir fett förbannade & ledsna, fattar bara inte att man kan sluta & bara var sams så onödigt att mucka gräl!:/  iaf anna drog hem nångång sent, ännu senare så drog även jimmi hem, så då de bara jag, lille & nilljus kvar som skulle sova över där, var ju egentligen bara jag & nilljus som skulle sova över, lille bor ju redan där^^
natten sov jag på en aldeles för uppblåst madrass me en ryckande lille brevid mej & en snusande nilljus i soffan!
Söndag jag vakande först, vi käkade frukost & såg på kill bill vol.2 i soffan sen ringde päronen mina, vi skulle på kalas hos släkten i trosa!

& usch vad seg & trött jag är nu! vi la oss kl halv 6 imorse (!) nångång, kommer va helt slut imorn men men!

kommer lägga upp lite snygga & "snygga" bilder sen igår, imorn för just nu så orkar kroppen min inte!

natti natti & kärlek♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0