Bara 6 grader ute imorse!

hej bloggen min!

dagen började blä, stressade till bussen för att bara komma fram till skolan för att upptäcka att första lektionen var inställd, jävla skit hade jag vetat de så kunde jag ta en senare buss in! hur svårt kan de va för våran samhälls-lärare att ringa nån i klassen liksom & informera när hon har tagit våra nr & allt? så var de bara för oss att köpa "frukost" på statoil & sitta & vänta tills kl 10.10! suck!
dagen rullade på & denna dag hade vi jävligt roligt i skolan med min tokiga klass :D
på bilden målade vi kroki, fast modellerna (alla i klassen) hade kläder på sej när vi måla, så de var ju inte riktig kroki men skoj var det:D
på småföretagandet som alla i klassen hatar så var de jävligt skoj för en gångs skull, för vi lyssnade på en liten föreläsning om UF, men inte vilken föreläsning som helst, utan killen som höll i föreläsningen var, jag citerar maja " jävligt fresch" & de var han, de kan man lungt påstå!, fy fan va het han var, jag Josse & Maja satt på rad & fnittra, log vårat finaste leende, flörta & dregla hej villt^^ gasch!! josse: jag trodde aldrig den här lektionen kunde bli rolig! haha vi är så jävla brudiga men shit vilket leende han hade ojoj! mummms! jaja nu så släpper vi de!

Maja & jag gick en stund på stan & tittade runt lite & sen åkte jag hem & nu är jag här & imorn är de Fredag:D:D (hoppashoppashoppashoppas)

Nästa onsdag den 1 okt så drar jag till Sthlm med Säll & några av hennes klasskompisar & kollar på våran älsakde Björn.G, Måns Möller mfl ojoj de ska vi skoj jag längtar!!!
Dan efter på Torsdagen kom Josse på den as bra iden att hon & jag ska sova hos Maja den natten tills på fredagen, värsta myyys! jag & Josse har aldrig vart i Majas nya lägenhet ännu, men på torsdag =)

ska ta & lägga upp bilder på second hand fynden jag shoppa igår oxå, dom kommer väll upp om 10min!

have a najs kväll så länge mina frön!
Kärlek ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0