Sjukare än sjukast!

är hemma idag, sjuk, har haft magknip hela natten & inte kunnat sova, spyt en gång, de va nog en av dom älkligaste av spyor jag spyt i think, frysit har jag gjort oxå hela natten som om jag var naken i en iglo fast att jag hade både morgonrock på mej, täcke, filt & tre kuddar, så de blev inte mkt sömn för mej inatt så de blev bara att stanna hemma!
nu är de bättre men jag är lixom öm i högersida ungefär som jag hade när jag åkte in till akuten i sommras hoppas att jag måste åka in igen:s
de började igår när jag åkte till nilljus där vi myste me familjen, men jag blev bara hängigare & mådde mer & mer dåligt så jag åkte hem vid nio & la mej, men jag somande inte förns jätte sent nångång efter jag spytt"/

de komsika är när jag loggar in på msn så de första som kommer upp är nilljus som undra om jag oxå jag är hemma?
jag bara garva, vad är odssen att vi bådda är hemma samma dag & båda har ont i magen? värsta komsikt!

planerar min kommande födelsedag på fredag me min mamma de går lite trökt men jag ska nå få alla mina krav & önskningar igenom snart^^ jag brukar ju få som jag vill tihi:P

ska nog städa lite snart, eftersom att jag fuska & inte gjorde de igår^^ & sen kanske börja baka nåt enkelt sen!
men först ska jag ta de lungt & chilla & ta hand om magen min!

hoppas ni mår bättre än jag & nilljus!

Kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0