Nytt! lr jaa egentligen gammalt...^^



Bild
1: Regnjacka från Adidas en blå lite längre. Jag som länge letat efter en snygg regnjacka, blev sugen på en efter jag såg Nilljus & Tönts snyggga regnjackor, så den här blev perfekt! 25:- (kass bild men men)
2: Svart/vit topp från eve. den ser ut som den är stlr XXXL men den ska vara pösig på, de är dragsko längst ner i kanten 40:-
3: Röd "Kamera/kikare" väska. åhhh den är så fin min nya älskling! har velat ha en rödväska & så hittade jag den här som är sjukt udda, vilket passar mej perfa! lite svårt att få plats med alla saker i men då tar man ju inte med sej något onödigt^^ 20:-

Jag så detta är mina secendhand fynd denna vecka i text & bild, himla nöjd=)

+ så köpte jag en liten skål med små zebror på, ett litet tillskot i min stooooora zebra-samling! får väll ta kort på den nån dag! 5:-

Kärlek ♥

Kommentarer
Postat av: pernilla

gymt fint allting :D speciellt jackan!

du och jag måste kila till secondhand tillsammans anart! :) <33

2008-09-26 @ 16:51:44
URL: http://percie.blogg.se/
Postat av: Tove

åh. den röda väskan!

2008-09-28 @ 14:47:44
URL: http://silentfilms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0