Birthday Girl - 19september

Seventeen
Ja men oj under den här perioden som de vart blogg-uppehål har ju jag gått & fyllt 17!!!:D:D
Nemligen på Fredagen den 19 september så var det min stora dag:D de blev massa kramar i skilan & sen hem för att baka till Lilla Familjen som skulle komma på kak-kals på kvällen!
här ser ni bilder på vad vi hittade på bla!:

Mina gula knän & min alldra finaste kläning hade jag på mej dagen till ära!

Mina söta flickor, NIlljsu & Andie & min nya vita kanin, Pankakes:D

Jimmis kaffe, han tappade hela suket-lådan i koppen, så det blev vulkan-utbrott:P

Vi trängde in oss på mitt rum sen & myste efter alla presenter & fika,
läste tjej tidningar gjorde vi, de tyckte killarna var skoj^^

senare drog vi ut på byn & hem till jimmi & såg på "ursäkat röran (vi bygger om)"
& garvade ihjäl oss när Nilljus började snacka om sin lärare & cm ist för min:D

Dagen var helt underbar ut i minsta detalj, en väldigt lung födelsedag men dagen efter belv de mer röj!

Kärlek & tack för min dag ♥

Kommentarer
Postat av: pernilla

åh, det var så mysigt! jag älskar att vara hemma hos dig! och den där bilden när vi alla sitter i ditt rum är också mysig :)



grattis ännu en gång finaste Martina! <3

2008-09-22 @ 21:27:54
URL: http://percie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0