massa söndags dravel

går till halv 5 imorn, surt, jag kommer dö! va allmänt grinig, helt borta lr galet flum! hoppas på den senaset alternativet,
fast allra helst hoppas jag på att alla lärare har fått nåt konstigt virus så alla lektioner blir inställda!
H&M på tis & ons igen, längtar fast att jag på tors kommer vara ännu mer död!
jaja, laddad upp har jag iaf, köpt en feta-ost sallad till lunchen på tis på h&m, tummen upp!

tänkt mkt på de ena namnet idag & hoppats på att få se honom men icke!
den andra filuren hänger oxå me, lite mer nu, en kväll som denna!

har skrivit en lista på alla personer som jag måset köpa/förbereda presenter till, jag älskar listor!
allt blir så mkt mer organiserat då, lr jag inbilar mej de iaf!

nej du måste jag söka upp sängen min!

Kärlek<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0