I told you so

just de.... hur bra känner jag mej själv liksom???
tror ni inte att jag såg en av namnen när jag åkte statsbuss idag lr? & vad tror ni hände? joo jag blev alldelses till mej såklart & mitt hjärta började slå lite snabbare igen! vad va de jag sa?? fan vad jag är förutsäjbar ibland!
men de gjorde att dagen blev lite bättre iaf. för tänka på de namnet ist för de andra för annars kommer jag deppa sönder totalt!

vi måste döpa namnen i huvudet oxå så de blir lite lättare! sååå de första namnet döps till... B & de andra till... K. de är alltså inte deras första bokstav i namnet på riktigt såklart för då skulle de bli alldelse för lätt mina vänner!^^

B & K, the guys in my head right now iaf!

Kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0