I know much better than to wait for an answer from you

dagarna har innehållit massa krångel, försovningar, kärleks-förviringar, besvikelser, gammla vänner (lr nu vad den är för nåt"/) som kommer & förvirrar ännu mer etc etc
vet inte vad jag vill längre, du fick mej att blush, varför? de var väl jävligt onödigt, vill aldrig ha dej mer men varför reagerade jag så? kan inte hjärtat & hjärnan sammarbeta nångång iaf?? just wondering!
väntar på att få en skymt av namnen i huvudet nångång oxå, de var ett tag sen, hur svårt kan de va att komma till H&M på tis lr onsdagar för att göra en liten flicka varm om hjärtat igen? känns som om elden i hjärtat håller på att slockna för dom båda.. igen, men känner jag mej rätt så behövs de bara ett hej för elden att tändas igen"/
vet inte vad jag slumrar om.
flingen på jobbet kom txb igår alltid lika charmig, han är inte så himmla snygg men han blir de tack vare att han är så trevlig & charmig^^ vi snacka lite mer "privat" den här gången, inte bara om skjortor & mössor^^ spännande spännande!

bio imorn förhoppningsvis me lilla familjen, överaska snahr ska vi göra skoj skoj
skrattat så jag fått ont i magen över ordet kastrull! de var bara jag som tyckte de var skoj höhö:P

hittade en ny skön sjungande brud idag, vid namn: KATE VOEGELE.
ska länka lr nåt till henne nångång men just nu orkar jag inte ska kolla lite i kataloger innan jag röjer på mitt rum, men kolla in henne på youtube så länge alla låtar me henne är ricktigt bra tummen upp!

this is kate:

jaja puss på er, mina små frön
Kärlek<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0