Im a Happy girl, with a Happy, Happy smile^^

Tjoooohoooo:D

H&M Idag ju, himla bra dag, för massa mysigt folk var & hälsade på mej & de gillar ju jag^^
Först kom lilla Viktor som hade gått tidigare från praktiken sin för han skulle till "tandläkarn" smart grabb de där^^ hehe
så vi stog & fluma i tre år & garavde ihjäl oss, helt plötsligt hoppade Jessie & Nilljus på mej & skrämde mej, himla gla blev jag för de är inte ofta jag träffar dom (jaja jag träffar N typ 654 ggr om dan men iaf, inte tillräkligt) men dom hade lite bråttom så dom gick efter en stund, sen 2sek efter träffade jag Isabell.
på fikat när jag shoppade så träffade jag fina Säll, har inte sett henne på evigheter & hon hade as fina örhängen & sjal på sej som hon fått av mej tihi:D
efter fikat träffade jag på Adam som hade "fixat flinten" som han sa som jag skratatde åt för de låt så skoj & så hade han snygg jacka/rock, köpt på H&M såklart(Y)

Min Mor fyller 44år idag, vi har just grattat henne & ätit fryst äppel paj (min familj i ett äppelskal hehe) & massa Vaniljsås muuuums!
så på både Lunchen & på Fikat köpte jag presenter tilll henne, från mej & pappa med pappas pengar(Y)
hon fick en kofta som hon jag ska dela på (A) & 2 andra tröjor, 1 topp, 1 sjal & ett halsband, så himla bra när man har rabbat på H&M då kan man handla dubbelt så mkt fast billigt de gillar jag!

Pappa & jag var även på Opera på vägen hem så idag blev pizza på en onsdag idga
("kakor? på en torsdag??"- Johan Glans, Majas favo)

köpte även världens längsta & tjokast (&mysigatse) halsduk idag oxå, på rea 5 guldpengar bara, så nu ska jag bo i den till man kan bada igen, alltså till mitten på juni typ!
de blev en skjorta till pappa oxå, super snygg tycker jag (sjävklart betalde han hehe)

Nån dag i framtiden ska jag visa er alla nya fynd mm mm mm... pust!

Kärlek från Vaniljsås-prinssesan♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0