shit hinner inte komma på en bra rubrik!!!

oj vad jag har ont i fötterna, synd om mej ska ni veta, mina andra sköna skor ni vet dom jag tappade slit-klacken på, är inlämnade på omklackning, & de kommer säkert ta år innan jag får dom igen, typiskt! så nu går jag i mina andra klackar ni vet dom med gummiklack & jaa dom är mkt mkt skönare än andra skor med 10cm klack men nu har jag gått i dessa i 8h i sträck & de känns vill jag lova! ska sätta mej i fotbad framför Gray's sen! nej nu är slutpratat om fötter!

Var ju som sakt på H&M igår, de var ju Tisdag & även idag för idag är det Onsdag minsann! Igår åkte även syster min med hem med pappa kl6 vi skulle hämta hennes nya mobil så nu har hon en ny snygg, super bra samsung i sin ägo! Lyllos! men den som spar den har & jag är inte så bra på att spara pengar så jag får väll skylla mej sj, kanske, typ lr nej!
haha Becka, pappa & lilla jag lyssande på "Just Dance" med Lady gaga ni vet på högsta volym med värsta basen så hela Nyköping undra va fan händer nu:O hahah fett skoj iaf tihi, jaa den musikvideon till den låten ni vet, så vill jag ha de på typ Nyår värsat draget på den festen i videon alltså!! & så vill jag ha hennes balla Disco-kula-bh! de vore nåt de allt!

Ja vet skulle ju ta kort på dom där jeansen jag sydde in men jag har inte haft tid med de, lr jag har gjort annat ist typ degar framför msn & snackat skit! de ända jag är bra på alltså^^

Just de! Anna min lilla handledare var ledig idag så jag var sj på Divaded igen, vilket är jävligt roligt, får göra lite som jag vill då!! hade en hel vagn med nya ascesoarer (kan inte stava till de) att hänga upp idag, vilket resulterade i att jag var tvungen att typ flytta om på alla spjut, hyllor etc så att skulle få plats vilket var både jävligt knepigt (mkt grejer på jävligt liten yta) & jätte skoj (de blev så snyggt så snyggt när de blev klart) Stolt blev jag!:D
så denna dag har gått snabbt eftersom att jag har haft en del att stå i,
Btw Sandra som oxå praktiserar på H&M, ska åka till London på Söndag för att ha utlands-praktik i 3 veckor så vi kommer inte ses på tre veckor & inte flumma runt på H&M på tre hela veckor surt:( så vi sa good-bye good bye idag!

nu kom jag på att jag "råkade" köpa en ny kofta idaf(A) as snygg & jag har velat ha den jätte länge & nu så kom den på rea & blev halva-priset billig, så de blev "bara" en 100-lapp mindre i plånboken hehe har inte sakt de till mamma ännu, men en kofta är ju en bra investering lr hur??? (stöd tack!)

kom på att de är massa nytt jag måste vissa er & annat fin jag ska fota & ladda upp på min lilla blogg-bebis, får skriva en to do list på inlägg som sak skrivas, de blir nog super!!

nej nu så ropar mitt fotbad, min tekopp & Grey's på mej!

see ya!
Kärlek♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0