O jag har vart kär o ni har vart kär o jag ligger här o ni ligger här

Jag känner mig så kluven. Varför bli allt så svårt ju äldre man bli. Mitt kärleksliv är som en stor fruktskål och ostbricka. Ena sekunden gillar jag jordgubbar, men sen vill jag testa gröna äpplen i hopp om att de är bättre. En dag kom herr aprikos och strosade in i mitt liv och sen har vi herr mögelost som alltid lever kvar och kan börja lukta extra strax under vissa perioder. Okej, jag håller med om att det här kan vara den sämsta metaforen som finns nedskriven. Varför kan man inte bara blanda hela fruktskålen och få fram den perfekta smoothien? Han vill jag ha!


Detta har Petra som driver bloggen shecity, Petra är klok flicka hon, just detta känns som om hon har skrivit genom att studera mitt hjärta & hjärna i några år, får just såhär känner jag, exakt, varenda ord stämmer!
kolla in hennes blogg: http://shecity.devote.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0