You are my light in the dark

Hej bloggen min!

Ja torsdagen var åt helvet, som ni märkte"/ men när man mår sådär dåligt då märker man där i mörkret vilka som verkligen bryr sej! Älskar min klass nu mer än någonsin eftersom att dom var så söta mot mej när jag mådde som jag mådde i tors! & så fick jag stöd från oväntat håll & de gör mej så glad så glad, men samtidigt förndersam! ni förstår stöddet kom från en av pojkarna i mitt huvudet & jag trodde inte att han skulle bry sej, men tänk vad fel jag hade! jaja
Tack alla som stöttade mej puss på er ♥

Igår fredag mådde jag lite bättre men kände mej fortfarande konstig i kropp,hjärna & Hjärta, men var tvungen att gå till skolan iaf. vi bruds hade avslappning på gympan de behövde jag! Låg & dagdrömnde^^
Vi slutde vid 12 som vanligt varje fredag! jag åkte hem till Näve direkt men när jag väl skulle hoppa av bussen stog julia där & övertalade mej att åka in till stan igen för att fika med henne & säll, vi stog där & dividerade & hon tjatade & jag sa nja, men tillslut lyckades hon övertala mej, ville träffa Säll.

Vi fikade, sen drog jag & jull till henne & såg på tv & sen åkte jag hem för andra gången denna fredag!

På kvällen träffade jag allesammans på byn, möte upp med mina pojkar, Snahr & Lille, även Fredda hängde på oxå, dom var just ny hem komna från deras findlandkryssning med fotbolls laget, då vi fick höra massa historier om vad dom vart med om/gjort som vi sent kommer glömma hehe^^

Kvällen slutade inte lika bra som den började men men orkar inte dra upp de mer!

Sitter just nu & lyssnar på Basshunters nya "Angel in the night" haha jag är svag för hans nya låtar på engelska man blir på sånt bra party humör av dom & de gillar ju jag!:D
Sprang även fram&txb till tv förut, dom visade ju andra HSM filmen, haha jag känner mej som typ 12 bast när jag medger att ja kan alla låtar i båda filmerna, men dom bara fasnar, tycker ifs att filmerna är bra oxå & Zac Efron är så jävla snygg!, ska se 3:an på bio sen med mina bruds hehe(A)
High School Musikal & Basshunter, vad har hänt med mej??^^

ska träffa lilla familjen snart, vi ska mysa idag & se på film, me like!

Have the best saturday ever Bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0