I won't go home without you

heeeej svej!

Klippte mej i måndags, blev jävligt nöjd. snacka om att min nya frisyr är så jag! känner mej väldigt hemma & tuffare & snyggare &...^^
efter klippningen mötes jag upp av Jull & Säll vi fikade på Birgers (såklart vart annars?) myyss i mys hade vi iaf, längesen Facethree  umgicks<3 as jobbig "tjej" som satt brevid oss med sina vänninor som bara vände sej om & råstirra på mej/oss hela tiden! ja ba hallå? vad ville hon liksom? har jag gjort något fel? nej! & hon vände sej om flera gånger & några gånger skrattade hon, jag bara ignonerade henne & fortsatte prata men vid ett tillfäle började vi alla tre garva för att hon var så puckad!
man blir fan chockad att folk kan ha så lite respekt!
jaja, säll åkte & jobba & jag & julle gick på stan & gick sen hem till henne & myste lite. drog ner på stan sen igen för att köpa lite inrednings grejer till hennes rum, gick hem & åt.
Vi träffade kevin oxå, vid sporthallen vid dom lysande skulpturerna haha, julle tyckte dom var as roliga, cp-unge^^
vi satte oss på den dära mini-grillen vid sporthallen & käkade pomes & snckade skit, längesen vi umgicks så de var på tiden!
bråkade med mina päron oxå eftersom dom tror att jag är 5 bast lr nåt & att allt är farligt! vi bråkade om att jag ville sova över hos julll men de fick jag inte, blir så ledsen, fattar inte varför dom börjar skrika & bråka för en liten skitsak!:( så de blev svarta-tårar den dan oxå. suck..
men ja sket i dom & stannde kvar ändå, vill ju inte direkt komma hem när dom håller på sådär"/
iaf alla tre gick vidare hem till jull sen & kollad på tv ett tag, kev drog hem & jag & jull la oss

tror jag feber-yrade under natten lr nåt, varje gång jag vaknade under natten känndes de som att jag var jävligt hög lr nåt! var som i en annan värld, men på morgonen var de bättre ifa!
drog till H&M, väldigt seg dag med lite kunder, men de är tur att man har så bra arbetskamrater! jag & Anna har snackat massa bajs hela dan & jag & Cecilia diskuterade skor & smal/tjocka vader haha^^ Cecilia är en rolig prik hon:P

jaa & nu sitter jag här, väntar på att sista ( & jävligt spännande ) delen av "Främande fågel" ska börja, sjukt bra serie synd att de bara är/var 4 avsnitt.

Händer inte så mkt denna vecka, skolfoto på Fredag bara annars ingenting.

var på Telia idag oxå, så nu äntligen kan jag sms igen:D tummen upp!

Kärlek ♥


Jull & kev

visst ser dom konstiga ut??:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0