Spend your money on lot of things you need and don't need baby!

Eftersom att jag just fyllt år så har jag ju en del pengar som behöves spenderas, hehe
har slösat lite redan du vet på skit grejer som mat, fika, ELLE & så
& så har jag ju köpt dom dära nya t-shirterna från H&M igår oxå
men snart drar jag till Norrköping (de är sakt så iaf) när anna har öppet hus i november
så de gäller att vara förbered så här kommer min önskelista Hösten 08:
-Korsett, så man kan ha som topp till en hög kjol
-Ny kort svart kjol, i tjockare material än den jag har nu
-Tjocka grovstickade strumpbyxor i alla möjliga färger
-Stövlar, med liten klack & rund tå, svårt att hitta eftersom att jag har så smala vader:(
-Blommig vippig kjol helst från 2hand, de blir så mkt roligare då^^
-Stay-ups svarta som ska sluta vid låret!

Korsett Twilfit

Kjolar, Forever21


Stay-ups http://almah.devote.se


Kommentarer
Postat av: tovi

åh så fina grejer!

vi måste träffas snart muppis :*

2008-10-10 @ 16:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0