Love Always Remains

Jag har funnit en nytt bra band som jag knarkar just nu, tycker så jävla mkt om deras sound & röster, sjukt grymma!
går inte & beskriva deras musik med ord ni får lyssan på dom sj ist
(anna du måste lära mej hur man får upp youtube videos å bloggen!)
Bandet heter MGMT:

"Kids"
"Time To Pretend"
"Love Always Remains"
"The Handshake"
"Weekend Wars"

"Kids" var den jag hittade första, de var genom den jag hittade MGMT, hittade den på en blogg, not remember vilken men men, "Time to pretend", kände jag igen sen innan, men hade ingen aning att de var dom, jag tror ni känner igen den oxå, särklit beaten i början när ni lyssnar på dom!
Åhh "Love Always Remains" är såå fin så fin! Lyssan Lyssan Lyssna!


MGMT MGMT MGMT MGMT MGMT MGMT MGMT MGMT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0