& jag vet inte ens vad jag vill med dej, tycker bara att de skoj att reta alla som vill ha dej, men på de bygger man ju ingen riktig kärlek..

trött tröött, orkar inte fota dagens (har ifs redan halft byt om till mys kläder så de skulle ju inte gå iaf) orkar inte fota de jag köpt idag, orkar inte fota min nya frisyr som är så fin, så fin, orkar inte ducsh, orkar inte titta på tv lr dricka te.
orkar bara snacka skit med Nilljus & Q inget annat.
& titta på evighets bilder & störa mej på patetiska brudar som känger på "mitt" på bdb, Nilljus du fattar!

H&M idag, skoj skoj, säll var på besök så skoj att se dej gumman & kom ihåg att vi kommer klara de här! de finns en lösning, de vet jag! jag hjärta dej

julle var oxå besök, skoj att se dej oxå tihi^^ fiin blev du i håret oxå! hoppas leggingsarna blev bra!

orkar inte skriva nåt mer, skulle egentligen vilja skriva flera mil om allt som händer omkring mej men då skulle jag dö av psykisk utmatning för de är så mkt & så svårt & så kompliserat så man dör lite bara att tänka på de i 5 korta sek.

sälls de var värsta sött de du sa idag oxå om de där om balen: "skulle du gå med honom skulle jag gråta" (lycko-tårar alltså) ja, tänk om de skulle bli så...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0