.............

fan varför förstör du allt?
du börjar bråka för ett par strumpor
jag orkar inte mer, orkar inte höra din ord
orkar inte känna att du aldrig står vid min sida
det är alltid fel på mej & på allt jag gör
min ny målade mascara hade inte ens hunnit tårka
& nu rinner den ner för mina stupränner till kinder
Gwen sjunger "it's is a wonderful life" snacka om ironi
längtar tills den här skiten är över, tills jag får flytta härifrån
& får bo med människor som håller mej i handen no matter wath
läste en artikel om en undersökning där de visade sej att om man hade
mammor som stötade en sen var liten hade man större chans att lyckas inom
tex musik & film alltså bli känd för sin begåving & jag vill inget helldre än att bli
något stort & ihågkommen, men enligt den här undersökningen ser det ganska mörkt
ut för min del, tack mamma för att du inte finns för mej, du kommer aldrig att få lära känna
den riktiga Martina Mejermo, aldrig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0