Darlings, I say good night and good bye

Tänkte bara säga GOD NATT innan jag stänger av datorn & slaggar, sitter just nu i pyjams & lyssnar på "For the sun" med Amanda Jeansen & har just borstat tänderna!

Idag har jag bland annat jag & Henke haft Youtube-disco på hanverk, jag & Viktor har lyssnat på The strokes (N stolt över mej va?) upptäckt att Tiger Lou är jävligt bra & att jag & N kanske ska gå på de^^ vad har jag gjort mer? ätit världens största mufffins oxå, mummmmms:D mm mm

nej fan ja skulle ju sova ju! typiskt
H&M imorn, najs najs, snacka jobb, gå till bibblan & köpa present till mor står på kom ihåg-listan!


Kärlek♥

Kommentarer
Postat av: pernilla

det finns biljetter kvar :D :D

ska bara försöka dra med mig anna också tänkte jag :)

hihi.

<33

2008-10-21 @ 18:19:56
URL: http://percie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0