Magknip

Hemma från skolan idag oxå"/
När jag la mej igår kväll så kände jag att något inte känndes rätt i magen, vaknade sen vid 2 & hade världens jävla magknip lr nåt sånt, som en stor knut i magen, förökte somna om men de gick inte.
Gick ner & tog en smarain & försökte somna sen igen.
Vaknade sen igen vid 4, låg & pinades & snurrade. Pappas klocka ringde vid halv 5, även jag gick ner då för att försöka spy, det gick inte alls. Tog med en hink upp, stoppade fingrarna i halsen & äntligen fick jag ur mej de.
Men de blev ingen förbätring ändå. Mamma kommer in & undrar hur de är med mej & vi bestämer att de är bäst att jag är hemma så jag kan få sova bort det onda.
Men sen när jag vaknar så gör de fortfarande ont, går ner & har så ont så jag vet inte vart jag ska ta vägen, vill bara skrika ut den jävla smärtan! Får även panik atacker för att de gör så ont!
Somnar på soffan & vaknade upp, gladare & piggare & nu känns de bättre!
Ska äta gröt om 2min, får se hur de går. är helt tom i magen & smärtan sitter i höger sida nu, samma sida som bildtarmen, som jag hade problem med i sommras! Fan jag vill inte ta bort den! jag har aldrig blivit sövd lr opererad i hela mitt liv så jag är livrädd + att om jag ska opereras måste dom klippa bort mitt Hultsfredarmband! Jag som måste ha kvar de till nästa sommar då jag åker ditt igen, vill ha så många festivalband på mej samtidigt som möjligt!
Jaja får se hur de går! Ska nog till H&M imorn iaf om det inte blir värre!

Kärlek♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0