Close your eyes, Clear your heart.

Hej Babes!
Är hemma idag oxå"/
Var faktiskt på H&M till k2 igår men sen orkade jag inte mer, när jag inte ens känner att de var roligt & att insperationen & orken var på noll, då är de lika bra att åka hem, då har jag inget där & göra!

Gjort om har dom gjort oxå, på Divided. Så jag är jätte ovan & nu har jag värsta dansgolvet oxå, tack tack^^
+ så har vi julpyntat medans jag vart bort! Röda spohtlights, röda mattor på A-ytorna & så har vi i personalen förkläden på oss(!) Inte så himla bekvämt lr snygg"/ Känns som att man jobbar på fik lr nåt!
Om ni kommer in & hälsar på nån dag så får ni lova att säga att de ser snygg ut med förkläderna, vad ni än tycker! Okey?

Jamen ja juste de ja! Är ju hemma idag oxå, de var de jag skulle komma til!
Det känns ingenting alls i sidan/magen nu! Pust! Äntligen liksom. Är bara sjukt trött nu.
Men nu har jag ont i ryggen på vänster sida ist, men jag tror bara att jag har sovit konstigt, får hoppas på de iaf!

Så nu sitter jag i soffan med datorn i knät & tittar på MTV, myyysigt! Har suttit här sen typ kl12 tror jag!
Men är man sjuk så är man!
      

   

Hade tänkt fixa pyttipanna men så hittade jag en minipizza i frysen ist
& de tar ju bara 2min så jag tog den, fast att nu kommer jag bli hungrig igen om 20min,
Me i ett nötskal!


jaja Kärlek ♥

Ps. de töar ute, inte bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0