You're the first, the last, my everything

Rubrik: Barry White låt.

Första skoldagen efter bästa höstlovet är nu avklarat!
usch usch nu är jag dödare än dödast vill jag lova!

Sad dag idag, en av mina finaste fick sitt hjärta krossat :'( åhh jag hatar när mina älskade mår dåligt, jag & Josse började nästan oxå gråta för att hon var/är så ledsen! vill bara tårka hennes tårar & krama hjäl henne!!
Jag & Josse följde henne till hennes mamma & sen åkte hon hem & då blev det lite tomt må jag säga:(

Men fast att dagen fram till lunch var sad så blev dagen efter lunch bättre eftersom att jag allt går i världens bästa/sjuka/gryma klass, HV07, om nån hade missat de, så ist för klump i magen, belv det kramp i magen pga skratt!
fan jag tror jaf aldrig har haft så kul på donken tidigare^^ haha att äta mcflurry & garva samtidigt kan bli jävligt skoj, särkildt när man har mina brudar i klassen med sej!<3

Efter skolan blev det tandläckar besök, buyte tråd, slippade till mina framtänder, byte till nån konstig gummisnodd på nederraden mm även fast att de gjorde ont stundvis så är det alltid så skön att ligga där i den där tandläkar-stolen, så jag håller alltid på att somna, så även idag! myyyys myyyys!
efter blev självklart lite små handlat i secendhand butiker. (köpte ett silver äpple & en skjort) Köpte även världens bästa & fifigaset fars dag present på åhlens, tihi åhh den är så bäst så bäst, när pappa har öppnat den så ska jag vissa vad de är för nåt skoj^^

Åkte bli med pappa hem. Vi hade allsång till "Imagine", (jag fick rysningar i hela kroppen såklart) & tittade på den så sjukt fiiint månen som var bara en tunn halva & helt orange!

Det var min dag de! imorn är de H&M & sen inventering från kl18 till 22! pust! jag kommer va på hm från 10 till 10!
jaja jag får ju betalt & mat muuums hehe!

Kärlek♥ and remember:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0