You taste just like glitter

Badade badhuset idag, Skojigt! Vi hade livräddning, jag & Eve räddade varandra & sammanlakt simmade jag typ miljarders längder! Puh! Kommer vara helt död i i armar & ben imorn, träningsvärk min ständiga följeslagare!

Imorn så då, äntligen, drar vi, 5/6 delar av Lilla Familjen till Norppan, shoppar & besöker Annas öppet hus!
Har sjukt mkt pengar nu för en gång skull nu när jag fått studiebidraget, fått lön, min matersättnings pengar av Gripen & så självklart fickpengar av pappa (a) 
Så jag ska spendera i oändlighet!
Även julklappar ska inhandlas, mest på Lagerhouse efter som de är världens bästa butik!
Om jag skulle vara en butik (inte klädbutik) så skulle jag vara, alla gånger, Lagerhouse!
En typisk Martina-store!^^

Happy just nu, allt känns så bra just nu and i like it :D

nej nu ska jag äta schnitzel & sen sjunga Singstar (såklart) & lägga mej sen tidigt,
Nilljus mamma kommer & hämtar kl8.15 (!) imorn bitti för att köra oss till tåget!

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0