Florsocker



Är hemma idag oxå, inge H&M på hela veckan blev de tillslut, har inge ork alls,
min kropp orkar knappt äta"/ vet inte alls vad de är! men ska till skolan imorn iaf,
har samhälls-prov, usch usch!
på fredag är de iaf Fin taco middag hos Nilljus med massa sköna människor
Me like :D nåt att längta & bli frisk till i think
Lyssnar just nu på en egen gjord spellista med bara massa bra gammal musik tihi!

De snöar florsocker ute, himla fint!
Ska ta & tända massa ljus & se på 3 avsnitt av Beverly Hills sen vid 3
Åhh de är så bra! Beverly Hills alltså, började kolla på de förra veckan & jag älskar de,
presic lika mkt som min Mamma älskade serien när hon kollade på den på 80-90 talet!
& alla kläder är så knasigt ful/snygga^^
Beverly hills är som en äldre vareti
Kommer ihåg att Mamma hade en tröja med alla i killar från serien,
men hon sa att hon slängt den! typiskt! jaja för fråga Moster!
nej nu ska jag maila min önskalista till just, min Moster!

Hoppas eran Onsdag blir piggare än min!

Btw jag har namnsdag idag oxå! Elizabeth är de idag, Grattis till mej:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0