WeekendBag



Heej & hå! nu är jag, min Weekendbag & nya ELLE hemma igen!
Oj nu lät de som om jag vart bortrest på en "weekend" (hehe) i typ Berlin lr nåt, kanske Amsterdam tom.
Men nej nej, jag har sovit i stan en natt bara^^ Säll är lägenhets & kattvakt åt Erneby förstår ni, så i fredags hade vi middag & lilla julafton, jag & några brudar:) Jag mådde inte 100% bra psykiskt så jag var inte den mest sociala direkt
När vi fick fint killbesök så spenderade jag mest  tid med katten Bubbsan & datorn ist"/
Bubbsan är nog den första katten som gillat mej, de låg brevid mej när jag byte säng som ett rakt sträck & tittade på dörren så att ingen skulle kunna komma in & göra mej illa, Bubbsan borde vara med mej hela tiden i think.

Fick äntligen träfffa Tönt<3 igen:) som jag har saknat den strumpan ojoj! Vi satt hela kvällen & bara pratade & pratade & planerde nyår, & pratade & pratade! Jag tror nyår kmr bli jävligt bra:D lr hur Tönt?

På morgonen städade vi, rollade alla våra kläder som var fulla av katthår (Bubbsan var jävligt hårig, & jävligt bortskämnd) & letade efter flera osthyvlar (dom hade bara en en :O)
Vid tolv nångång möte jag, Säll & Julle upp våran lilla vän Fredrik vid tågstation. Vi sprang runt på stan en stund & sen gick dom andra hem. Jag & min vääääldigt tunga weekendbag möte upp min familj efter mkt om & men & tårar "/
men Daddy du är bäst<3 Du är den största Guldstjärnan ibland!
Daddy köpte nya ELLE, 4 liter cola, chips & lösgodis till mej sen oxå så att jag skulle må bättre, jag sa ju att han är bäst!

Kärlek♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh åh det där behövde vi va?

nu är det bara drygt en vecka

sen får du se hur jag bor

mitt nya hem.



just for now. puss!

2008-12-21 @ 22:21:11
Postat av: Anonym

åh åh åh. det där behövdes va?

om drygt en vecka ses vi igen

då kommer du hit och får se mitt hem

mitt nya.



just fot now. puss!

2008-12-21 @ 22:22:52
Postat av: pernilla

åh, snällis pappa

och jag tycker din "weekend-bag" var very naaaajs! :D

<3

2008-12-22 @ 18:26:55
URL: http://percie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0