If you could see me the way you see yourself


Heej mina små frön!
sitter just nu & tittar efter mumsiga recept på julgodis med choklad som ska ta & bakas imorn med syster min.
Ska även försöka städa mitt rum imorn oxå, ojoj jag kommer inte ens innan för dörren för de är höga vallgravar med kläder överallt, så man får hoppa som små gaseler för att komma i säkerhet, till sängen alltså!
Igår så sket vi i festen på träffen, jag & Julle & hennes mor satt hemma hos dom ist & kollade på "Heartbreak hotell"
ist, hade inte sett den innan, himla skoj var den tycker jag.

Jag: - Julle ge mej en kram!
Julle: -neeeeej!! ge dej!
Jag: (sjukt sårad) - men här ger jag dej en kram & allt jag har & så dissar du mej...:(
Julle: - haha fan vad du är patetisk.
Jag: (grymt jätte sårad) buuhu :( carina jag hatar din dotter!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0