There may not be more than one of you



3 bilder, 3 av mina favorit bilder faktiskt, & ni kanske ser en röd tråd lr egentligen en svart/vitt tråd, för de är just de, alla är ju i svart/vitt + att alla håller i en cigg, & jag älskar ju svart/vita bilder & tycker även de är snyggt när det är ciggareter inblandade! jaa, jag vet rökning dödar men kan ändå inte låta bil att tycka att de är som gör halva grejen på dom här 3 bilderna! men vi kan väll låsas att dom bara håller i ciggen & inte dra några bloss,så alla blir glada & nöjda:) vilken fredsmäklare jag är!
mne txb till bilderna, vet inte vart jag snott dom ifrån tror att den längst upp tagen från http://thatshot.blogg.se har även ritat av den bilden förra terminen till bild-lektionen så att skulle få VG i bild, självklart lyckades få det sen:)

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0