The new beginning

Ny termin, nytt hem klassrum, nytt schema, nya förhoppningar, nya secretcrushs & ny blogg. igen
de här nog tretielfte gången jag startar en ny blogg lr tar bort alla inlägg för att böja om! men men sån är jag, kan aldrig bestämma mej vad jag vill.
jaja, här är jag iaf, får se hur läge jag stanar! jag lovar inget iaf!

började skolan igen igår, 10 veckors sommarlov (jag fick egentligen 11 veckor^^) bara flög iväg! men en underbar sommar har jag haft iaf, har nog aldrig fått så mkt kärlek på dom här veckorna, underbart har de vart & en ny liten familj har jag fått oxå bestoende av mina alldra bästa & närmsta vänner!

men de gick bra att börja skolan, kul att träffa min knasiga klass igen & alla lärare, nytt schema (som var jävligt chill) nytt skåp mm slutade kl10.10 så de var a pice of kake!
hela dan igår var underbar! var så jävla lycklig bara för att umgås med familjen & för att de var underbart väder på eftermiddagen gick i shorts tom!

är även ledig idag & imorn, börjar med praktiken först nästa vecka, så jag ska bara chilla i dagarna 2!
tummen upp!

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0