I'll Forget You

Dom där jävla namnen som bor i mitt huvud! jag blir tokig! & dom är tyvärr fortfarande 3, just nu så snurrar dom mer än vanligt, har väll mej slälv att skylla men, bdb är som en farlig drog va fan! ser man en bild på den ena då tänker man på honom, sen läser man den andras namn jag då är de ju bara han jag tänker på ett tag & sen träffar men den tredje ja då är de han som snurrar själv där uppe!
jävligt smart! nej inte ett dugg..
sucksucksuck

får ta & göra nåt annat, kanske duscha, så vattnet sköljer bort pojkarna där uppe! ska skrubba mitt huvud extra noga så kanske dom försvinner på riktigt & inte bara min löss i min kalufs! vem vet? (jag har inte löss de bara lät bra okey?)

Kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0